Szybkie płatności BLIK'iem :)

Dawno mnie tu nie było, ale dwa tygodnie temu miałam okazję brać udział w kampanii promocyjnej związanej z płatnościami BLIK'iem. Akcja okazała się bardzo fajna, a przede wszystkim pyyyyyyszna.
Zalogowałam się na stronę trnd Polska i wypełniłam formularz zgłoszeniowy. Dostałam się do kampanii organizowanej przez Bank Polski i dostałam do wykorzystania bon o wartości 20 zł. Mogłam go zrealizować do końca marca, tylko na stronie pyszne.pl
Dla mnie to ograniczenie strony nie było wcale ograniczające, ponieważ znalazłam tam wiele ciekawych propozycji i wybrałam lubelską pizzernię La Strega. Dodatkowo, wzięłam pod uwagę aktualne promocje i za dwie pizze 45 cm zapłaciłam tylko 29 zł :)
Cała płatność trwała maksymalnie 10 sekund, dzięki BLIK'owi. Wpisałam kod na telefonie i tak zapłaciłam. Pizza przyszła wciągu 30 minut, była gorąca i przeeeeepyszna

Komentarze